MercedesyUzywane.pl
w Polsce od 1998 roku

Pojazdy nowe

Od nowoczesnego samochodu ciężarowego nowej generacji oczekuje się przede wszystkim opłacalności przedsięwzięcia oraz pogodzenia wymagań kierowców i przedsiębiorców. Na pierwszym miejscu stoi redukcja kosztów związanych z eksploatcją pojazdu, równocześnie lepszych parametrów jezdnych, optymalnej nośności, najwyższej jakości, bezpieczeństwa, komfortu jazdy i małego obciążenia środowiska oraz żadnych kompromisów w tych punktach.

Mercedes-Benz dzięki nowej technologii BlueTec dla silników wysokoprężnych, we wszystkich pojazdach Mercedes-Benz już dziś oferuje atrakcyjne pod względem ekonomicznym rozwiązanie na dziś i na przyszłość. BlueTec to technologia przyszłości dla silników pojazdów ciężarowych Mercedes-Benz w wersji ekologicznej Euro 5 i Euro 6. Wszystkie te udoskonalenia umożliwiają bardziej ekonomiczną eksploatację pojazdów, a przede wszystkim wprowadzają na europejskie szosy nowe perspektywy dla kierowców i przedsiębiorców.

Nasza oferta:

Mercedes- Benz Sprinter

                                    

Najlepszy w swej klasie – w większości wariantów.
Dzień pracy każdego z naszych klientów charakteryzują specyficzne wymagania. A ponieważ są one coraz wyższe, oferujemy Sprintera Podwozie do zabudowy w wielu wariantach. Niezależnie od branży, w jakiej Państwo działają, Sprintera można dostosować do swych indywidualnych wymagań. Wielość typów i wariantów oraz ponad 600 elementów wyposażenia dodatkowego zadowoli nawet najbardziej wymagających. Natomiast koncepcja pojazdu gwarantuje możliwość realizacji najróżniejszych zabudów i wyposażeń.

  • Podwozie do zabudowy z ramą normalną lub niską
  • 3 rozstawy osi
  • kabina kierowcy pojedyńcza (standardowa) lub podwójna
  • różne warianty silniowe
  • liczne elementy wyposażenia dodatkowego
  • warianty masowe: DMC od 3 do 5 ton
  • na życzenie, dla wybranych wariantów pojazdu dopuszczalna masa przyczepy do 3,5t
  • max ładowność 3050 kg

Mercedes-Benz Atego

                                             

Dzięki nowym silnikom oraz szeregowi nowych rozwiązań technicznych i elementów wyposażenia nowy Atego wnosi większą wartość, wydajność i niezawodność działania.

Wartość: W  Atego położono jeszcze większy nacisk na kluczowe walory. Nie tylko bowiem zachowano znakomite właściwości, ale również rozbudowano wszystkie mocne strony pojazdu, takie jak wysoka jakość wykonania, znakomita niezawodność i trwała konstrukcja.

Działanie: Zawsze doskonale przygotowany do działania, dzięki licznym dodatkowym elementom wyposażenia jest dokładnie dostosowany do  Państwa wymagań. Pełne zachwytu wrażenia z jazdy zapewniają doskonała ergonomia i komfort, dynamiczne silniki Euro VI, automatyczny system przełączania biegów Mercedes PowerShift 3 i wiele innych rozwiązań.

Wydajność: Nawet o 5%* mniejsze zużycie paliwa, obniżone koszty serwisowania oraz system FleetBoard ® EcoSupport to tylko niektóre cechy nowego Atego, dzięki którym podczas każdej pracy pojazd ten odznacza się dodatkową porcją wydajności.

Wyrazisty wygląd zewnętrzny Atego przemawia jednoznacznym językiem stylistycznym: Począwszy od zderzaka, poprzez standardowe światła do jazdy dziennej i zoptymalizowane aerodynamicznie, wyraziste linie nadwozia, aż po dach – wszystko jest nowe, jednolite i zaprojektowane w sposób typowy dla pojazdów Mercedes-Benz.

 * Podczas jazdy w ruchu miejskim oszczędność w zużyciu paliwa jest nieco mniejsza niż na trasach podmiejskich czy autostradach.

 

Mercedes- Benz Antos

                                      

Całkowicie nowa klasa samochodu ciężarowego, stworzona specjalnie do transportu od 18 t po to, aby w każdym obszarze zastosowań w 100 procentach spełnić Państwa oczekiwania. Nowy Antos pozwala na jeszcze lepszą i ekonomiczniejszą realizację codziennych zadań, np. w transporcie żywności, handlu, dostawach kooperacyjnych, ale również jako pojazd z silosem czy pojazd-cysterna.

Zawdzięcza to praktycznym i wygodnym kabinom, spontanicznie reagującym i dynamicznym konfiguracjom układu napędowego z oszczędnymi i emitującymi znacznie mniej dwutlenku węgla silnikami Euro VI, a także szczególnie bezpiecznemu i solidnemu układowi jezdnemu. Do tego dochodzą niskie koszty napraw i serwisowania, całościowa przyjazność w zabudowie oraz duża różnorodność oferty, np. typy pojazdów o konfiguracji ukierunkowanej na ładowność lub objętość ładunku.

Wysoką ekonomiczność Antosa odzwierciedla również jego duża przyjazność w zabudowie – w szczególny sposób uwzględniono tu wysoki udział podwozi ciężarowych w ciężkim transporcie dystrybucyjnym. Daje to wymierne korzyści zarówno przy wyborze, montażu i podłączaniu zabudowy, jak i przy integracji elementów obsługowych oraz wskaźników. Krótko mówiąc, wszystko to sprawia, że eksploatacja Antosa może się rozpocząć szybciej i taniej. Niskie koszty eksploatacji to również zasługa długich przebiegów międzyprzeglądowych (do 150 000 km*) oraz ułatwiającej naprawy i przeglądy konstrukcji, a także zwiększonej żywotności wielu elementów konstrukcyjnych.

Konkludując, to ciężarówka, która swoim obliczem sięga w przyszłość. Ale przede wszystkim to ciężarówka, która do każdego zastosowania w transporcie od 18 t oferuje rozwiązanie precyzyjne i dostosowane do konkretnego zadania.

 

Mercedes- Benz Arocs

                                    

Napęd, rama, układ jezdny i zawieszenie Arocsa doskonale ze sobą współpracują, dzięki czemu kierowca poradzi sobie w każdej sytuacji.
Podzespoły napędowe są przystosowane do szczególnie wysokich obciążeń i optymalnie ze sobą zestrojone.
W standardzie trwałe i dynamiczne silniki Euro VI z wysokociśnieniowym wtryskiem paliwa w systemie Common Rail.
Szersza krzywa momentu obrotowego skutkuje zmniejszeniem liczby przełączeń biegów i odciążeniem sprzęgła oraz skrzyni biegów.
Sprzęgła nowej generacji umożliwiają przenoszenie momentów obrotowych do 3000 Nm.
Na życzenie dostępne niezużywające się turbosprzęgło z retarderem, zapewniające sprawne ruszanie i manewrowanie przy dużych masach całkowitych i momentach obrotowych zestawu drogowego.
W standardzie zmodernizowany automatyczny system przełączania biegów Mercedes PowerShift 3 z programami jazdy dostosowanymi do pojazdów budowlanych.
Unikalna konstrukcja zawieszenia i ramy, zapewniająca optymalne przenoszenie siły napędowej.

Oszczędności poczyniono głównie w zakresie zużycia paliwa. Istotnym czynnikiem jest tutaj powszechne zastosowanie automatycznego systemu przełączania biegów Mercedes PowerShift 3, który w Arocsie stanowi wyposażenie standardowe. Jednak wysoka wydajność i ekonomiczność Arocsa zaczyna się już wcześniej – w dynamicznych silnikach Euro VI, które nie tylko zużywają znacznie mniej paliwa, ale również wykazują wyraźnie dłuższą żywotność. Zoptymalizowane pod kątem zużycia paliwa podzespoły pomocnicze, dopracowana aerodynamika oraz niski opór toczenia dodatkowo przyczyniają się do obniżenia kosztów paliwa.


Doskonała trakcja i precyzja prowadzenia we wszystkich zastosowaniach w transporcie budowlanym dzięki doskonale dopasowanym elementom napędu i układu jezdnego.

Mercedes-Benz Actros

                                    

Actros zapewnia najwyższy komfort jazdy, pracy i odpoczynku.

Pięć kabin kierowcy: CompactSpace, ClassicSpace, StreamSpace, BigSpace, GigaSpace. Przestronne wnętrze, schowki o dużej pojemności, swoboda ruchów.
Jedenaście wariantów kabin do eksploatacji.
Wszystkie elementy obsługowe są ergonomicznie rozmieszczone oraz łatwe i intuicyjne w obsłudze; standardowy automatyczny system przełączania biegów dodatkowo zwiększa komfort jazdy.
Przemyślana organizacja przestrzeni mieszkalnej oraz przytulne wnętrze zapewniają maksymalny odpoczynek podczas przerw.
Nowo zaprojektowane, nadzwyczaj duże łóżka komfortowe sprzyjają spokojnemu snowi, zarówno na górze, jak i na dole.

Actros z silnikami rzędowymi Euro V wyróżnia się zużyciem paliwa niższym nawet o 7% w porównaniu z poprzednikiem, co czyni go bardzo oszczędnym pojazdem. Standardowe silniki Euro VI również tworzą wzorce – ich zużycie paliwa jest nawet o 5% niższe niż w przypadku poprzednich pojazdów z silnikiem Euro V. Silniki Euro VI są dostępne w czterech klasach pojemności skokowej i łącznie szesnastu klasach mocy – od 175 kW do 460 kW. Dzięki połączeniu tych nowo skonstruowanych, ekonomicznych silników z wieloma innymi innowacyjnymi rozwiązaniami nowy Actros jest pojazdem wzorcowym pod względem ekonomiczności. Znaczne oszczędności są też m.in. zasługą paliwooszczędnych podzespołów, oferowanego standardowo, udoskonalonego automatycznego systemu przełączania biegów Mercedes PowerShift 3, dopracowanej aerodynamiki i innowacyjnego systemu asystującego Predictive Powertrain Control.